شب امتحان
 
هندسه در ایران
*طبیعت کتابی است که به زبان ریاضی نوشته شده است*
یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:شب امتحان,جبر,هندسه,محمداسکندری, :: 21:32 ::  نويسنده : محمد اسکندری

این شب امتحان من چرا سحر نمی شود؟

مولوی او که سر زده ،دوش به خوابم آمده

گفت که با یکی دو شب،درس به سرنمی شود

خود به افراط زدم،گیج شدم قاط زدم

قلدر الواط زدم،باز سحر نمی شود

استرس است وامتحان،پیر شده ست این جوان

دوره آخرالزمان،درس ثمر نمی شود

مثل زمانمدرسه،وضعیت افتضاح وسه

به زور جبر وهندسه،گاو بشر نمی شود

مهلت ترمیم گذشت،کشتی ما به گل نشست

خواستمش حذف کنم وای دگر نمی شود

هرچه بگی برای او،خشم وغضب سزای او

چونکه به محضر پدر،عذر پسر نمی شود

رفته زبنده آبرو،لیک ندانم از چه رو

این شب امتحان من،دست به سر نمی شود

توپ شدم شوت شدم،شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی،باز سحر نمی شود

با تشکر از نعیم مینایی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت استفاده دانش آموزان .کلیه علاقه مندان به ریاضی علی الخصوص هندسه طراحی شده که امیدوارم مورد قبول و استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد
آخرین مطالب

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 82790
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1